-
ben çok severdim onları,sonra dağıldılar ikisi yollarına ayrı devam ettiler.ya sonrası?bişeyler bilen var mı aranızda?
-
coşmuş olabilirler.
-
o da farklı bi bakış açısı olabilir tabii...:)
-
onlar ayrıldılar,artık sadece düşsokağı olarak geçiyo ismi galiba.ya da geçmiyo da olabilir.ama ayrıldılar.
-
yedik onu biz..
-
ayrıldıktan sonra murat yılmazyıldırım solo albümler çıkarmaya başladı cennet,büyü,kara aşka beyaz göndermeler...ve en son bu sene Gözyaşı ağacı seni çağırıyor' u çıkardı..klibini izledim gördüğüm şeylerden müziğğ dinleyemedim...bu mudur olay dedim buymuş..:) bilmiyorum klip iğrençti albümü dinleyen arkadaşım bu büyüden güzel olmuş diyor...yelkenin gözyaşlarına benziyormuş..ben de bunalımlı zamanlarımda çok severdim keretayı ama artık dinlemiyorum..ha unutmadan murat çelik de seyyah diyebi albüm yaptı konserler verdi ama sonra tekrar beraber konser verdi bunlar diye biliyorum...öyle yuvarlanıp gidiyolar tospalar:)
-
lazım değillerdi zaten...........
-
verilen cevaplara teşekkürler...ama sanırım ben düşsokağını sevmiyorum ya.ona karar verdim kendimle de çelişiyorum hatta ama ne bilim hiç haz etmiyorum artık.yani ne bilim kimmiş muratyılmaz yıldırım kimmiş murat çelik.amaaaaaaaan ne bilim dünyayı ben mi kurtarıcam ya..yok yok hakkaten sevmiyorum yaaa..ergenlik döneminde kalmış o grup....eeeh
-
Ne kadar çabuk farkına varmışsın onalrı artık sevmediğinin...6 gün?
-
önemli olan zaman değil farkındalığa varmaktır. ne zaman olursa olsun önemli olan farkında olup olmadığındır.ne dedim yahu ben...