Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

düş sokağı sakinlerine neoldu sizce?

  • aybikeaybike • 13 Kasım 2005 13:08 • #488773
    ben çok severdim onları,sonra dağıldılar ikisi yollarına ayrı devam ettiler.ya sonrası?bişeyler bilen var mı aranızda?
  • superman • 13 Kasım 2005 14:26 • #488775
    coşmuş olabilirler.
  • aybikeaybike • 13 Kasım 2005 14:44 • #488776
    o da farklı bi bakış açısı olabilir tabii...:)
  • superman • 13 Kasım 2005 23:30 • #488800
    onlar ayrıldılar,artık sadece düşsokağı olarak geçiyo ismi galiba.ya da geçmiyo da olabilir.ama ayrıldılar.
  • Nofx • 14 Kasım 2005 11:27 • #488807
    yedik onu biz..
  • dur_ma • 15 Kasım 2005 05:21 • #488836
    ayrıldıktan sonra murat yılmazyıldırım solo albümler çıkarmaya başladı cennet,büyü,kara aşka beyaz göndermeler...ve en son bu sene Gözyaşı ağacı seni çağırıyor' u çıkardı..klibini izledim gördüğüm şeylerden müziğğ dinleyemedim...bu mudur olay dedim buymuş..:) bilmiyorum klip iğrençti albümü dinleyen arkadaşım bu büyüden güzel olmuş diyor...yelkenin gözyaşlarına benziyormuş..ben de bunalımlı zamanlarımda çok severdim keretayı ama artık dinlemiyorum..ha unutmadan murat çelik de seyyah diyebi albüm yaptı konserler verdi ama sonra tekrar beraber konser verdi bunlar diye biliyorum...öyle yuvarlanıp gidiyolar tospalar:)
  • anarres • 15 Kasım 2005 13:36 • #488853
    lazım değillerdi zaten...........
  • aybikeaybike • 19 Kasım 2005 02:02 • #489034
    verilen cevaplara teşekkürler...ama sanırım ben düşsokağını sevmiyorum ya.ona karar verdim kendimle de çelişiyorum hatta ama ne bilim hiç haz etmiyorum artık.yani ne bilim kimmiş muratyılmaz yıldırım kimmiş murat çelik.amaaaaaaaan ne bilim dünyayı ben mi kurtarıcam ya..yok yok hakkaten sevmiyorum yaaa..ergenlik döneminde kalmış o grup....eeeh
  • man_on_fire • 19 Kasım 2005 12:30 • #489048
    Ne kadar çabuk farkına varmışsın onalrı artık sevmediğinin...6 gün?
  • aybikeaybike • 19 Kasım 2005 17:35 • #489057
    önemli olan zaman değil farkındalığa varmaktır. ne zaman olursa olsun önemli olan farkında olup olmadığındır.ne dedim yahu ben...