-
önemli olan önemsiz olmayandır.
-
mesajların neden çifter çifter gittiğini anlamıyorum.
-
ben hala severek dinlerim... ne olduğunu bilmiyorum ama... :p
-
ne bileyim düş sokagı sakinleri adı altında bazı dar caplı konserler veriyolar..bireysel olarak da..ama kesin bişey bilmiyorum..yine de türlerinin son ve tek örnegi olarak görüyorum onnarı
-
bence sıkıntıdan patladılar en sonunda. gercek anlamıyla patladılar.
-
bence sıkıntıdan patladılar en sonunda. gercek anlamıyla patladılar.
-
bence sıkıntıdan patladılar en sonunda. gercek anlamıyla patladılar.
-
aslında haklı olabilirsin. adamlar yıllardır bıkmadan usanmadan ayın tarzı takip ediyorlardı. ama insanlar bir yerden sonra değişime ihtiyaç duyuyor. gerçi ben tarjlarına hala tapıyorum. adamların çaldığı soloları çıkarmak bende takıntı oldu.
kendilerini tüketmiş olabilirler.
-
bence onlarda sıkıldı..
-
öteki seyyah albumu çıkardı
düşsokağısakinleriTELi
by gitarTELi