Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

düş sokağı sakinlerine neoldu sizce?

  • superman • 19 Kasım 2005 22:13 • #489065
    önemli olan önemsiz olmayandır.
  • superman • 19 Kasım 2005 22:14 • #489066
    mesajların neden çifter çifter gittiğini anlamıyorum.
  • Ayrton Senna • 20 Kasım 2005 09:26 • #489085
    ben hala severek dinlerim... ne olduğunu bilmiyorum ama... :p
  • lost word • 21 Kasım 2005 21:52 • #489202
    ne bileyim düş sokagı sakinleri adı altında bazı dar caplı konserler veriyolar..bireysel olarak da..ama kesin bişey bilmiyorum..yine de türlerinin son ve tek örnegi olarak görüyorum onnarı
  • kutay__ • 21 Kasım 2005 22:39 • #489208
    bence sıkıntıdan patladılar en sonunda. gercek anlamıyla patladılar.
  • kutay__ • 21 Kasım 2005 22:40 • #489209
    bence sıkıntıdan patladılar en sonunda. gercek anlamıyla patladılar.
  • kutay__ • 21 Kasım 2005 22:40 • #489210
    bence sıkıntıdan patladılar en sonunda. gercek anlamıyla patladılar.
  • olgu • 22 Kasım 2005 10:31 • #489230
    aslında haklı olabilirsin. adamlar yıllardır bıkmadan usanmadan ayın tarzı takip ediyorlardı. ama insanlar bir yerden sonra değişime ihtiyaç duyuyor. gerçi ben tarjlarına hala tapıyorum. adamların çaldığı soloları çıkarmak bende takıntı oldu.
    kendilerini tüketmiş olabilirler.
  • Hayda Bire • 22 Kasım 2005 10:32 • #489231
    bence onlarda sıkıldı..
  • gitarTELi • 22 Kasım 2005 10:49 • #489233
    öteki seyyah albumu çıkardı


    düşsokağısakinleriTELi
    by gitarTELi