aslında haklı olabilirsin. adamlar yıllardır bıkmadan usanmadan ayın tarzı takip ediyorlardı. ama insanlar bir yerden sonra değişime ihtiyaç duyuyor. gerçi ben tarjlarına hala tapıyorum. adamların çaldığı soloları çıkarmak bende takıntı oldu.
kendilerini tüketmiş olabilirler.