Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

düş sokağı sakinlerine neoldu sizce?

  • olgu • 22 Kasım 2005 10:31 • #489230
    aslında haklı olabilirsin. adamlar yıllardır bıkmadan usanmadan ayın tarzı takip ediyorlardı. ama insanlar bir yerden sonra değişime ihtiyaç duyuyor. gerçi ben tarjlarına hala tapıyorum. adamların çaldığı soloları çıkarmak bende takıntı oldu.
    kendilerini tüketmiş olabilirler.
Bu konunun tüm mesajları