verilen cevaplara teşekkürler...ama sanırım ben düşsokağını sevmiyorum ya.ona karar verdim kendimle de çelişiyorum hatta ama ne bilim hiç haz etmiyorum artık.yani ne bilim kimmiş muratyılmaz yıldırım kimmiş murat çelik.amaaaaaaaan ne bilim dünyayı ben mi kurtarıcam ya..yok yok hakkaten sevmiyorum yaaa..ergenlik döneminde kalmış o grup....eeeh