Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

düş sokağı sakinlerine neoldu sizce?

  • aybikeaybike • 19 Kasım 2005 02:02 • #489034
    verilen cevaplara teşekkürler...ama sanırım ben düşsokağını sevmiyorum ya.ona karar verdim kendimle de çelişiyorum hatta ama ne bilim hiç haz etmiyorum artık.yani ne bilim kimmiş muratyılmaz yıldırım kimmiş murat çelik.amaaaaaaaan ne bilim dünyayı ben mi kurtarıcam ya..yok yok hakkaten sevmiyorum yaaa..ergenlik döneminde kalmış o grup....eeeh
Bu konunun tüm mesajları