Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kurbanın dağılması hakkında ne düşünüyosunuz?Tekrar birleşirlermi??

  • hiyerrapol • 11 Ocak 2006 02:16 • #491646
    yine mi kurban?!?!?! artık bitti diye seviniyoduk bayramda kesip biçilen hayvanlardan esinlendin herhalde
Bu konunun tüm mesajları