Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kurbanın dağılması hakkında ne düşünüyosunuz?Tekrar birleşirlermi??

  • melodic man • 20 Kasım 2005 04:11 • #489084
    Bi kurban hayranı olarak çok üzüldüm bu olaya siz ne düşünüyosunuz.yazın kafanıza göre işte maksat dşk olsun
  • Ayrton Senna • 20 Kasım 2005 09:29 • #489086
    ne diyorsun, harbi dağıldılar mı? yazık yazık... ne zaman dağılmışlar..

    bi de bekçi şuraya arama özelliği koysa ne güzel olur... :)
  • angelangel • 10 Ocak 2006 20:28 • #491620
    artık düşünüp de üzülmek istemiyorum.
    öyle bi grubun dağılması çok kötü:(
  • hiyerrapol • 11 Ocak 2006 02:16 • #491646
    yine mi kurban?!?!?! artık bitti diye seviniyoduk bayramda kesip biçilen hayvanlardan esinlendin herhalde
  • da hui • 11 Ocak 2006 13:19 • #491684
    Sert albümü kurban bayramında çıkmıştı:) Ya onlar niye dağıldı ben hala bilmiyorum tam olarak, tek bildiğim Burak Gürpınar'ın Athena'da harcanacak olması.
  • bi_yere_kadar • 12 Ocak 2006 02:33 • #491771
    ..
  • REaDinGMyeYEs • 12 Ocak 2006 11:03 • #491784
    kurbani geri gelsin :((


    <Mc Meltem>
  • hiyerrapol • 12 Ocak 2006 13:43 • #491796
    türkiyede athenanın müziğini beğenmeyende bence pink floyd müzik yapmıyo diyebilecek bi adamdır...


    abartı olmuş bence
  • anfi88 • 12 Ocak 2006 16:10 • #491808
    olayı abartmayalım kurban süper bir gruptu ne yazık ki dağıldı Burak adisi yüzünden eminim Deniz yine başarılı bir şekilde kendini gösterecektir...
  • ŞaNtaJ_135 • 12 Ocak 2006 19:23 • #491820
    abicim deniz prodüktörlük yapcakmış anlıyacağınız bu grubun birleşmesi imkansız. ne yazıkki!.çok yazık oldu valla çok...