Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kurbanın dağılması hakkında ne düşünüyosunuz?Tekrar birleşirlermi??

  • paradigm_shift • 13 Ocak 2006 03:07 • #491851
    bu kadar çok seviliyodu madem bu grup,bre zinduklar neden albümlerini almayıp da batırdınız adamları,şevklerini yerle yeksan eylediniz..türkün aklı ya kaçarken ya sç...anladın siz..
Bu konunun tüm mesajları