Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kurbanın dağılması hakkında ne düşünüyosunuz?Tekrar birleşirlermi??

  • dexter_holland • 22 Ocak 2006 18:58 • #492647
    Ben çok üzüldüm şahsen. Çünkü Kurban hayatım boyunca canlı dinlemek istediğim tek Türk gruptu. Ama izleyemedim =(
Bu konunun tüm mesajları