Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kurbanın dağılması hakkında ne düşünüyosunuz?Tekrar birleşirlermi??

  • Noryth Aquanum • 25 Ocak 2006 20:01 • #492914
    Farklı bir düşünce

    Ne iyi ne kötü.
    Etkilemedi beni.
    Hayırlısı neyse o olsun , Kerem'i ailecek seviyoruz.
Bu konunun tüm mesajları