Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

"ben müziğin her türünü dinlerim.."

  • sauron • 27 Kasım 2005 22:52 • #489568
    HAYIR HAYIR HAYIR

    HAYIIIIRR... BU TİRİPTEKİ İNSANLARA ÇOK KIL OLUYORUM. GEÇEN KIZIN TEKİ DEDİKİ ZATEN 'BENİM MP3 ÇALARIMDA İBRAHİM TATLI SESTE OLUR,BLUE DA OLUR,KORN VE LINKIN PARKTA OLUR. BEN BÖLEYİM AYIRIM YAPMAM VE GURUR DUYUYORUM..'FALAN DEDİ... O ANDAN İTİBAREN HAYATA KÜSTÜM!!!
Bu konunun tüm mesajları