Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

"ben müziğin her türünü dinlerim.."

  • ArchangeL666 • 26 Kasım 2005 15:10 • #489488
    nedir bu düşünce ben bi anlam verebilmiş değilim..
  • amele_davulcu • 26 Kasım 2005 15:32 • #489490
    YANLIŞŞŞ...

    Midesizlik bence o dedikleri... Zaten çoğu insan sadece müzik dinlediğini zanneder.. Dinlediği müzik değildir yani...
  • Nofx • 26 Kasım 2005 22:30 • #489496
    bende yemek seçmem

    bende yemek seçmem önüme ne konulursa yerim..
  • conversion • 26 Kasım 2005 23:04 • #489497
    bende yemek seçmem

    kutlarım mukemmel yorum nofix
  • Holy_Bastard • 26 Kasım 2005 23:07 • #489498
    bende yemek seçmem

    Ahhaa burayada hoşgeldin...
  • mkcervy • 27 Kasım 2005 21:56 • #489563
    bende yemek seçmem

    bkz:gönül insanı;emmeye de gelir gömmeyede :P
  • sauron • 27 Kasım 2005 22:52 • #489568
    HAYIR HAYIR HAYIR

    HAYIIIIRR... BU TİRİPTEKİ İNSANLARA ÇOK KIL OLUYORUM. GEÇEN KIZIN TEKİ DEDİKİ ZATEN 'BENİM MP3 ÇALARIMDA İBRAHİM TATLI SESTE OLUR,BLUE DA OLUR,KORN VE LINKIN PARKTA OLUR. BEN BÖLEYİM AYIRIM YAPMAM VE GURUR DUYUYORUM..'FALAN DEDİ... O ANDAN İTİBAREN HAYATA KÜSTÜM!!!
  • ArchangeL666 • 27 Kasım 2005 22:53 • #489569
    HAYIR HAYIR HAYIR

    ben de sinir oluyorum ama arkadaşlar s*çtılar konunun içine...
  • KeReMmM • 27 Kasım 2005 23:08 • #489570
    HAYIR HAYIR HAYIR

    bana kalırsa linkin park ta kötü blue da demek ki onun mp3 çalarında her türlü kötü müzik olurmuş. yani müziğin her türünü değil sadece güzel olmayanları dinliyomuş:)
  • Ayrton Senna • 28 Kasım 2005 09:08 • #489595
    aslında bu cevap ikiye ayrılır...
    sorusu belli hangi tarz müzik dinlersin...?
    1. Harbiden karşıdaki sa.ağın tekidir, kişiliği oturmamıştır ondan sarf etmiştir...
    2. Cevabı verenin karşısındaki sa.aktır... cevabı verende ulan söylesem ne olacak, bi b.k anlamayacaksın.... der ve "kulağıma hoş gelen herşeyi dinlerim" der...

    Yalnız bu 2 cevap arasında ironik bi bağ var...

    bi de şöyle bi versiyonu var bunun...
    "arabesk dışında her türlü müziği dinlerim..."