Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

"ben müziğin her türünü dinlerim.."

  • KeReMmM • 27 Kasım 2005 23:08 • #489570
    HAYIR HAYIR HAYIR

    bana kalırsa linkin park ta kötü blue da demek ki onun mp3 çalarında her türlü kötü müzik olurmuş. yani müziğin her türünü değil sadece güzel olmayanları dinliyomuş:)
Bu konunun tüm mesajları