niye böyle bi konu açtınız ki?türkiye'den adam gibi grup çıkmamasının nedenini şu foruma bakarak anlayabiliriz.ne medyadır bunun sebebi,ne de tüccar prodüktörler.türkiye'den grup çıkmamasının nedeni,genç insanların oturup böyle abidik gubidik şeylerle ilgilenmeye dalmış olmaları.sen bu yaşta oturup böyle dandik bi konuya kafa yorar,vakit harcar,fikir paylaşımı için açılan platformları böyle saçma bi konu için kullanırsan,ne hayal gücün gelişir,ne algın açılır,ne sanatçı olursun,ne bilim adamı.
sonra dersin "neden türkiye'den led zeppelin çıkmıyo?".bi kendi hayatına bak,kafanı yorduğun şeylere bak,sorduğun sorulara bak,aldığın cevaplara,elde ettiklerine bak,bi de jimmy page'in nelere zaman harcadığına bak,sonra düşün,kim led zeppelin olmayı hakediyo?bunu medya,devlet,toplum vesaire mi engelliyo,yoksa engelledikleri söylenen şeyin var edilemeyişinin suçu onların üstüne mi atılıyo?