"Biz kendimize ait olan şeylere sahip çıkmayız ama buraya bi Manowar gelir , yaptıklarının sahne şovundan ibaret olduğunu müzikle pek alakalarının olmadığını anlamadan doldurup taşırırız konser alanını"
buna katılıyorum.ama hala asıl sorumlunun medya veya prodüktörler olmadığını düşünüyorum.bu tip engeller elbette olacak.koşulları suçlamak hiç bi zaman işe yaramaz.