"niye böyle bi konu açtınız ki?türkiye'den adam gibi grup çıkmamasının nedenini şu foruma bakarak anlayabiliriz.ne medyadır bunun sebebi,ne de tüccar prodüktörler.türkiye'den grup çıkmamasının nedeni,genç insanların oturup böyle abidik gubidik şeylerle ilgilenmeye dalmış olmaları"
---
Peki buraya kadar sorunu anladik diyelim. Peki bu adamlar neden boyle abudik gubidik seylerle ilgilenmekteler? Bir de onu anlasak, tam olacak.