bu arada "anadolu" uygarlığı meselesi de benim için hala muallakta. yani latin etkisindeki bir tarihten bahsederken "anadolu" kavramını kullanmak bir önkabul gibi geliyor bana. hani nihayetinde bu toprakların değerinin ben de farkındayım, bu kadar fazla kültürün bir arada kaynaştığı bir coğrafya elbette ki çok çok değerli, ancak o kadar uygarlığa hizmet etmiş bu coğrafyayı tek isimle değerlendirmek bence uygun değil.