duman'ın her konserine gidip 'hangi oje yakışmaz ki sana','bebeeeeek','meleeeeek','baaaaaal','ah' diye bağıran dumansever kızların nasıl bir güdüyle böyle bir şey yapabildiklerini gerçekten çok merak ediyorum.
bir erkeğin eşlik etmesi ok normal de,bir kız nasıl 'hangi oje yakışmaz ki kız sana'diye kendinden geçebilir?
bunlar lezbiyen mi? gerizekalı mı?
yoksa bende mi bir şey var?hiç bir şey anlamıyorum?????????????????????????