Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

herkese bir sorum var!.mümkünse herkes bir yorum yapmalı!çok merak ediyorum

  • angelica83 • 10 Aralık 2005 02:36 • #489993
    duman'ın her konserine gidip 'hangi oje yakışmaz ki sana','bebeeeeek','meleeeeek','baaaaaal','ah' diye bağıran dumansever kızların nasıl bir güdüyle böyle bir şey yapabildiklerini gerçekten çok merak ediyorum.
    bir erkeğin eşlik etmesi ok normal de,bir kız nasıl 'hangi oje yakışmaz ki kız sana'diye kendinden geçebilir?
    bunlar lezbiyen mi? gerizekalı mı?
    yoksa bende mi bir şey var?hiç bir şey anlamıyorum?????????????????????????
  • dazednconfused • 10 Aralık 2005 02:46 • #489994
    tabi ki bir anlamı var.popüler müziğin sonuçları diyelim buna.şarkılarında ana avrat düz giden eminem'i dinlerken nasıl (kız-erkek fark etmez) bir insan evladı haz duyabiliyorsa, duman şarkılarına da kızlar kendinden geçesiye eşilk edebilir.sözler, müzikal içerik, amaç, araç, sonuç...bunlar sanatla alakalı şeyler, popüler müzikle değil.insanlar bu tür şeyleri eğlenmek için dinliyorlar.sanat eserleri de eğlendirir ancak ortaya çıkan sonuçtan kendine göre birşeyler bulabiliyorsan.popüler müzik, bir müzik çeşidi, bir sanat dalı değil, bir eğlence arayüzüdür.hepsi bu =)
    fazla kafana takma böyle şeyleri...
  • dr_libra • 10 Aralık 2005 03:00 • #489995
    lezbiyenler
  • angelica83 • 10 Aralık 2005 03:13 • #489997
    cevap için tesekkür ederim.
  • dazednconfused • 10 Aralık 2005 03:30 • #489998
    ne demek efem =)
  • man_on_fire • 10 Aralık 2005 14:59 • #490026
    Ayıp :)
  • death_glory • 10 Aralık 2005 15:53 • #490029
    yoksa bende mi bir şey var?
    malesef, ben sende bişey olduğu kanaatindeyim. zira tanju okan'ın kadınım şarkısını dinlerken ve söylerken büyük bir haz duyuyorum bundan yani öyle düşünme şarkı sözleri her zaman sana hitab etmeyebilir müziğe daha çok kulak ver. ya gerçi burda duman söz konusu, müzik olmayınca tabii sözleri daha çok duyuyo insan:D
  • eengyne • 10 Aralık 2005 16:03 • #490031
    sanırım lezbişlikten geliyo :)))
  • cafe-inn • 10 Aralık 2005 16:20 • #490032
    Bence kızlar bir tercih yapmıssa onu onlara bırakmak lazım:
    bu biraz kendini sevme narsisim bence yani abaza erkeklere nispet olsun diye yapıyo gibiler'Cafeinn
  • angelica83 • 10 Aralık 2005 16:34 • #490033
    narsizm'den kaynaklandığı konusunda sana katılıyorum.(doğru cevap)ama gene de saçma.
    msn de tanısalım mı?