-
Yazık..
eglence mi arıyosunuz
-
slm.
biraz evet,biraz değil.ama ben soru konusunda çok ciddiyim.geyik değil.yorumlar benim için çok önemli.bunu bir allah bilir,bir ben...
-
....
ya git işine başka konu bulamadın mı??? o güzel kafanı böyle boş şeyler için yorma..
ben de dumandan nefret ederim ama hiç böyle bi çaba içerisine girmedim,boş işlere kafa yoruyosun.....
ayrıca burada müzik konuşulur,forum sayfasını 50 tane saçma başlıkla doldurmuşsun!!!!
sağa sola "senle tanışmak istiyorum" falan yazmışsın,o muhabbetler için daha uygun siteler var git onlara üye ol!!!!
ADAMI DA HASTA ETME ADANALI!!!!
-
slm.
yok yok düşmesin..acıdım zavallı meteora..
-
..edb'e bir cevabım var.....
aşkolsun.ben dumanı sevmem demedim ki.neden böyle bir şey yaptığımı bir allah bilir,bir ben.neden insanlar bu kadar önyargılı anlamıyorum.insankları çok kolay aptal ilan ediyorsunuz.hoşlanmadıysan yorum yapma.
sanki bir yorum yapmak çok zor...
ben dumanı çok kötü bulmam ama çok da sevmem
dedim ya başka bir sebebi var!
ayrıca yorumunu beğendiklerimle msn de konuşmak istiyorum.bu da bir insan tanıma şekli...buranın msn bölümü de var.bunu neresinde anormallik.
emin ol şu yaptığım için harcadığım zamana yanıyorum ama
ne yapayım insan inatçı olunca...
neyse canın sağolsun!
-
sende bir sey var sevgili angelica.
hem de çok accaip bi siy var:)))
bunlar gerizekali tayfasi angelica.sadece bu sekilde bagiranlar degil ama dumanin konserine gidenler.manasi yoktur disinda müzikal bir nitelikleri olduklarini sanmiyorum.içerigi bos bir grup için üzülmeye degmez bence.
ama lunapark yakinsa oraya alalim seni.haaaa.teenage modundaysan onu bilemem ama.teenageler dinleyebilir.
-
biri sanat mi dedi?
bence kafasi dazed ve confused/ lanmis.
manasi yoktursa/
alakasi yokturrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! sanatla dumanin.
kafasi dumanlidir sanatin sadece.dumanin kafasinda yok sanat!
-
bu da baska bi bakis açisi tabe.hosgörmek lazim.
tanju okan ve duman/müzik karsitligi için kurdugun cümleler nedeniyle alkisi hakettin:)
-
bu da çok düsündürücü bi yorum.narsizm.alla alla.ne zamandan beri narkissoss böyle durumlara el atmaya basladi ki?acaba dumanin herhngi bi konserini izleyip onun da mi kafasi dumanlandi:)
inan bana narkisossun hiç de zikinde bilem degildir böyle saçma sapan durumar.mitolojiyi rahat birak bence:)))
-
Yazık..
hahahahaha:)
katilmamak elde degil.