Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

herkese bir sorum var!.mümkünse herkes bir yorum yapmalı!çok merak ediyorum

  • gokcen • 31 Ocak 2006 03:14 • #493247
    yuh,nohut..
  • sönmez • 31 Ocak 2006 03:57 • #493248
    Olabilir neden olmasın....
  • cihan_aga • 31 Ocak 2006 08:09 • #493249
    artık kızlar erkekleri geçmiş durumda bu küfür olsun birileriyle çıkmak olsun vs vs..
    böyle şeyler artık doğal gibi görünüyo
  • sönmez • 31 Ocak 2006 09:24 • #493252
    ya nekadar gereksiz bi konu
    ama ne yazsan okuyo millet
    ben de diyorum ki
    bence,
    hebe hebe hebe hebe hebbebe...
  • sönmez • 31 Ocak 2006 09:29 • #493253
    dikkat dikkat !!!

    açılan bu topic sonucunda
    yapılan yorumlar baglamında ve de 24 saattir uyumadan çizmekte oldugum projemin konseptini de göz önüne alarak
    duman,
    oje şarkısının kızlar tarafından soylenmesini
    yasaklamış bulunuyor...

    hepimize hayırlı olsun..

    :P
  • rockci_kiz • 31 Ocak 2006 16:39 • #493256
    cok alakasiz bence! Her sarkida cinsiyetine uyuyormu diye mi bakacaksin??? Mesela Sebnem Ferah i seven cok erkek var.En sevilen sarkisindan biriside yagmurlar o sarkida ne diyor sebnem ferah:
    Erkeğim sen gül,vazgeçtim rüyalardan
    Beni sevmezsen,yağmurları sev;
    Bunu dinleyenlen erkekler ne oluyo o zaman.( dinleyenlere hakaret etmek istemiyorum onlar biliyordur ne demek istedigimi)
    BIKTIM ARKADASLAR SATEN KADIN OLDUGUMUZDAN YETERINCE
    HAYATDAN KISITLANIYORUZ BARIK MUZIKDEN KISITLANMAYALIM!!!!!
  • rockci_kiz • 31 Ocak 2006 16:39 • #493257
    cok alakasiz bence! Her sarkida cinsiyetine uyuyormu diye mi bakacaksin??? Mesela Sebnem Ferah i seven cok erkek var.En sevilen sarkisindan biriside yagmurlar o sarkida ne diyor sebnem ferah:
    Erkeğim sen gül,vazgeçtim rüyalardan
    Beni sevmezsen,yağmurları sev;
    Bunu dinleyenlen erkekler ne oluyo o zaman.( dinleyenlere hakaret etmek istemiyorum onlar biliyordur ne demek istedigimi)
    BIKTIM ARKADASLAR SATEN KADIN OLDUGUMUZDAN YETERINCE
    HAYATDAN KISITLANIYORUZ BARIK MUZIKDEN KISITLANMAYALIM!!!!!
  • holykleij • 31 Ocak 2006 18:12 • #493258
    ya hakkaten konu sıkıntısı mı yasıyoruz ne iyice sacmalamaya baslandı.böyle soru mu olur müzikte cinsiyet falan dikkate alınır mı alınsa da bu bu kadar ciddiye alınır mı cok anormal yuh pes ne diyim??
  • mor_ve _ötesi • 1 Şubat 2006 02:10 • #493271
    bizim grup bu ctesi konsere çıkıyo:) ve ben bi kız solist olakar duman ın şarkılarını söylemeye maruz bırakılıyorum..şükür oje felem değil:D bence de eğlenmek için gittiklerinden kendilerinden geçebilirler bir de bazıları böyle platonik aşk denilen şeyden oluyo artık böyle karşısında erirkene oluyo öyle bi görüntü:D dumancılar kızmasın sözüm meclisten dışarı, ama Kaan anırmaktan başka bir şey yapmıyor sözler güzel olsa bile tüm anlamı yitip gidiyor..Ben nasıl söylerim onun şarkılarını ya ühöööö ben kızım ya!
  • grungeforever • 1 Şubat 2006 20:15 • #493291
    Yazık..

    Mesajlar arasındaki çizgilerin (hani şu şuna cevaptır diye anlamamızı kolaylaştıranlar) oluşturduğu mükemmel simetri beni benden aldı.Uğraşıp da mı çizdiniz nedir?