-
yuh,nohut..
-
Olabilir neden olmasın....
-
artık kızlar erkekleri geçmiş durumda bu küfür olsun birileriyle çıkmak olsun vs vs..
böyle şeyler artık doğal gibi görünüyo
-
ya nekadar gereksiz bi konu
ama ne yazsan okuyo millet
ben de diyorum ki
bence,
hebe hebe hebe hebe hebbebe...
-
dikkat dikkat !!!
açılan bu topic sonucunda
yapılan yorumlar baglamında ve de 24 saattir uyumadan çizmekte oldugum projemin konseptini de göz önüne alarak
duman,
oje şarkısının kızlar tarafından soylenmesini
yasaklamış bulunuyor...
hepimize hayırlı olsun..
:P
-
cok alakasiz bence! Her sarkida cinsiyetine uyuyormu diye mi bakacaksin??? Mesela Sebnem Ferah i seven cok erkek var.En sevilen sarkisindan biriside yagmurlar o sarkida ne diyor sebnem ferah:
Erkeğim sen gül,vazgeçtim rüyalardan
Beni sevmezsen,yağmurları sev;
Bunu dinleyenlen erkekler ne oluyo o zaman.( dinleyenlere hakaret etmek istemiyorum onlar biliyordur ne demek istedigimi)
BIKTIM ARKADASLAR SATEN KADIN OLDUGUMUZDAN YETERINCE
HAYATDAN KISITLANIYORUZ BARIK MUZIKDEN KISITLANMAYALIM!!!!!
-
cok alakasiz bence! Her sarkida cinsiyetine uyuyormu diye mi bakacaksin??? Mesela Sebnem Ferah i seven cok erkek var.En sevilen sarkisindan biriside yagmurlar o sarkida ne diyor sebnem ferah:
Erkeğim sen gül,vazgeçtim rüyalardan
Beni sevmezsen,yağmurları sev;
Bunu dinleyenlen erkekler ne oluyo o zaman.( dinleyenlere hakaret etmek istemiyorum onlar biliyordur ne demek istedigimi)
BIKTIM ARKADASLAR SATEN KADIN OLDUGUMUZDAN YETERINCE
HAYATDAN KISITLANIYORUZ BARIK MUZIKDEN KISITLANMAYALIM!!!!!
-
ya hakkaten konu sıkıntısı mı yasıyoruz ne iyice sacmalamaya baslandı.böyle soru mu olur müzikte cinsiyet falan dikkate alınır mı alınsa da bu bu kadar ciddiye alınır mı cok anormal yuh pes ne diyim??
-
bizim grup bu ctesi konsere çıkıyo:) ve ben bi kız solist olakar duman ın şarkılarını söylemeye maruz bırakılıyorum..şükür oje felem değil:D bence de eğlenmek için gittiklerinden kendilerinden geçebilirler bir de bazıları böyle platonik aşk denilen şeyden oluyo artık böyle karşısında erirkene oluyo öyle bi görüntü:D dumancılar kızmasın sözüm meclisten dışarı, ama Kaan anırmaktan başka bir şey yapmıyor sözler güzel olsa bile tüm anlamı yitip gidiyor..Ben nasıl söylerim onun şarkılarını ya ühöööö ben kızım ya!
-
Yazık..
Mesajlar arasındaki çizgilerin (hani şu şuna cevaptır diye anlamamızı kolaylaştıranlar) oluşturduğu mükemmel simetri beni benden aldı.Uğraşıp da mı çizdiniz nedir?