Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

herkese bir sorum var!.mümkünse herkes bir yorum yapmalı!çok merak ediyorum

  • sönmez • 1 Şubat 2006 22:11 • #493295
    söyleme ozaman
  • jasuakamikaze • 1 Şubat 2006 22:44 • #493296
    MUSLUM GURSES KONSERİNDE KENDİNE FACA ATMAK KADAR APTALCA

    AYRICA BEN BAĞIDAN ERKEKLERDENDE KUSKULUYUM

    HATUNLAR LEZBİYEN OLABİLİOSA ERKEKLRDE .... OLABİLİR ( HAKEM MİSALİ :D )
  • mor_ve _ötesi • 2 Şubat 2006 02:17 • #493312
    grubun diğer elemanları isteyince mecburum..
  • REaDinGMyeYEs • 2 Şubat 2006 10:35 • #493321
    bu sarkiya eslik etme olabilirmi?

    ben duman sevmem simdi durust konusmak lazim ama mesela sizde baska bi grup ya da sanatcinin konserine gittiginizde ayni seyi yapmazmisiniz o sarki sadece erkeklerin soylenmesi icin mi yapilmistir?

    merak ettimde :P

    <Mc Meltem>
  • enough • 2 Şubat 2006 11:04 • #493323
    duman konserinde bağıran hiç bi kişnin bunu düşünerk bağırdığını sanmıyorum=)amaç kafayı bulmak sözler falan ne fark eder ki müzik iiyse...
  • jasuakamikaze • 2 Şubat 2006 11:13 • #493324
    ya meltem bak şimdi duman gurubunun yaptığı muzik sonucta belli ve ben duman hayranı değilim ama dinlemem demiyorum cunku ilk albumleri cıktığı zaman hosuma gitmişti ...

    suan yinede duman kendi turunu belirlemiş bir grup, yani yeni album cıkardığında bir yerde duysan o sarkının duman olduğunu anlıyorsun bu demek ki grubun bir kişiligi olusmus !!!

    ayrıca farklı ( iyi demiyorum ama!!! )... farklı bir sey yapıyorlar


    GELELİM DUMANIN HER KONSERİNDE BAĞIRAN , ONLARIN ESRAR İÇTİĞİNİ DÜŞÜNDÜĞÜ İÇİN ESRAR İÇEN ALLAH KULLARI VARYA ÜLKEMİZDE...

    BEN ONLARA GICIĞIM :D Dumana dEĞiL...

    ZATEN KOTU VE KALİTESİZLER OLMADAN İYİLERİ AYIRD EDEMEYİZ !!!!
  • blackrainbow • 5 Şubat 2006 04:01 • #493497
    bence sende de bende de ve dumanı dinlemeyen diğer insanlarda da hiç bi sorun yok.sadece dumanı dinleyenlerin hepsinde bazı şeyler var galiba(kafalarında).ayrıca sözettiğin kızlar için de lezbiyen değil de o.o.p. (noktaları doldurursun) desek daha düzgün olur kanaatimce.çünkü hepsi dumanın altına yatmak için sabırsızlanıyo.
  • raistt • 5 Şubat 2006 14:09 • #493509
    nickinden anladığım üzere sanırım( bak emin değilim ama..) bi anathema seversin,bu durumda duman hayranlarını bu şekilde yansıtmana bayıldım:) nolcak işte aptallar ordusu.. bu sitede de var bi dolu duman kolik kız ona göre:)
    kaaaaan... batuuuu.... aşığıııım sizeeeeee
    gerizekalılar.. duman rock yapıyo... yok yaa!! ben de tarja nın kardeşiyim:)
    geyik için özür dilerim. daha çok tepki verirsem tekmelenecem siteden..
  • tombi • 5 Şubat 2006 14:13 • #493511
    ya tamam kaan!!batu!!idye bağırankızlara verdiğiniz tepkiyi analrım ama ne alaka kız eğlenmeye coşmaya gitmiş konsere...niye sussun ki??çok saçma ve gereksiz bi konu olmuş bence..
  • Noryth Aquanum • 5 Şubat 2006 14:14 • #493512
    olur öyle.