-
söyleme ozaman
-
MUSLUM GURSES KONSERİNDE KENDİNE FACA ATMAK KADAR APTALCA
AYRICA BEN BAĞIDAN ERKEKLERDENDE KUSKULUYUM
HATUNLAR LEZBİYEN OLABİLİOSA ERKEKLRDE .... OLABİLİR ( HAKEM MİSALİ :D )
-
grubun diğer elemanları isteyince mecburum..
-
bu sarkiya eslik etme olabilirmi?
ben duman sevmem simdi durust konusmak lazim ama mesela sizde baska bi grup ya da sanatcinin konserine gittiginizde ayni seyi yapmazmisiniz o sarki sadece erkeklerin soylenmesi icin mi yapilmistir?
merak ettimde :P
<Mc Meltem>
-
duman konserinde bağıran hiç bi kişnin bunu düşünerk bağırdığını sanmıyorum=)amaç kafayı bulmak sözler falan ne fark eder ki müzik iiyse...
-
ya meltem bak şimdi duman gurubunun yaptığı muzik sonucta belli ve ben duman hayranı değilim ama dinlemem demiyorum cunku ilk albumleri cıktığı zaman hosuma gitmişti ...
suan yinede duman kendi turunu belirlemiş bir grup, yani yeni album cıkardığında bir yerde duysan o sarkının duman olduğunu anlıyorsun bu demek ki grubun bir kişiligi olusmus !!!
ayrıca farklı ( iyi demiyorum ama!!! )... farklı bir sey yapıyorlar
GELELİM DUMANIN HER KONSERİNDE BAĞIRAN , ONLARIN ESRAR İÇTİĞİNİ DÜŞÜNDÜĞÜ İÇİN ESRAR İÇEN ALLAH KULLARI VARYA ÜLKEMİZDE...
BEN ONLARA GICIĞIM :D Dumana dEĞiL...
ZATEN KOTU VE KALİTESİZLER OLMADAN İYİLERİ AYIRD EDEMEYİZ !!!!
-
bence sende de bende de ve dumanı dinlemeyen diğer insanlarda da hiç bi sorun yok.sadece dumanı dinleyenlerin hepsinde bazı şeyler var galiba(kafalarında).ayrıca sözettiğin kızlar için de lezbiyen değil de o.o.p. (noktaları doldurursun) desek daha düzgün olur kanaatimce.çünkü hepsi dumanın altına yatmak için sabırsızlanıyo.
-
nickinden anladığım üzere sanırım( bak emin değilim ama..) bi anathema seversin,bu durumda duman hayranlarını bu şekilde yansıtmana bayıldım:) nolcak işte aptallar ordusu.. bu sitede de var bi dolu duman kolik kız ona göre:)
kaaaaan... batuuuu.... aşığıııım sizeeeeee
gerizekalılar.. duman rock yapıyo... yok yaa!! ben de tarja nın kardeşiyim:)
geyik için özür dilerim. daha çok tepki verirsem tekmelenecem siteden..
-
ya tamam kaan!!batu!!idye bağırankızlara verdiğiniz tepkiyi analrım ama ne alaka kız eğlenmeye coşmaya gitmiş konsere...niye sussun ki??çok saçma ve gereksiz bi konu olmuş bence..
-
olur öyle.