Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

herkese bir sorum var!.mümkünse herkes bir yorum yapmalı!çok merak ediyorum

  • narcolepticcc • 11 Aralık 2005 01:06 • #490090
    bir şey daha....

    keman felan çalamam ben.baska sey çalabilirim.
    ama bence burda senin için keman degil bütün yayli sazlari çalabilicek birileri vardir.ne dersiniz beyler?
    peki sen angelic üflemeli çalgilarda iimisindir?
    hahahahahaha!
  • cc_baran • 11 Aralık 2005 11:29 • #490100
    yarışmanın kuralları

    angelica83 :
    bir erkeğin eşlik etmesi ok normal de,bir kız nasıl 'hangi oje yakışmaz ki kız sana'diye kendinden geçebilir?
    bunlar lezbiyen mi? gerizekalı mı?
    yoksa bende mi bir şey var?hiç bir şey anlamıyorum?????????????????????????

    Grubu seviyolardır ve şarkılarına eşlik ediyolardır, bu kadar basit
    Ne alakasız şeyler söylemişsin ya, bi de topic açmışsın bu saçma şey için.
    Millet de yazıyo ha.



    narcolepticcc :
    ama blues siyasal bir müzik fraksiyonudur

    Puhahaha, lafa bak. Ulan ne adamsınız.
    Gereksiz...




    Sonra topiclerle kafa bulunca insanlar sinirleniyo.
    Yaw affınıza sığınıyorum şöyle salak bi topic ve böyle salak cevaplar olabilir mi yaa ??
  • düşyılmaz • 11 Aralık 2005 11:37 • #490101
    yarışmanın kuralları

    narcolepticcc :
    ama blues siyasal bir müzik fraksiyonudur


    deli entel konuşmuş ama la öyle deme :)
  • narcolepticcc • 11 Aralık 2005 16:26 • #490112
    yarışmanın kuralları

    yahu sen benim bu topic i ciddiye aldigimi felan mi saniyorsun?bi dünya martavala kendimce cevap verdim iste.insan böyle tipleri gördükçe kendini kontrol edemiyor iste.malavdan bir yarisma hikayesi uydurdum.bu hatun için yazilabilcek baska bir sey yok.ve bunlardan bir dünya var disarida.
  • narcolepticcc • 11 Aralık 2005 16:29 • #490113
    yarışmanın kuralları

    yakisirrrrrrrrrrrrrrrrr banna..
    kahve köselerinden kaptik ne de olsa.iki üç el kapik attigimiz masalardan arakladim böyle köseli laflari.sizlerin köselerine yuvarlayiverdim.
    hade hayirli traslar:)))
  • angelmoon • 15 Aralık 2005 01:53 • #490273
    bence sende bir şey var
  • CaFeiN • 15 Aralık 2005 12:23 • #490304
    hhhahha.Yav hocam çok saçma olmuş bu topic.Niye friday ı'ım in love dinliyosun?cuma günleri mi aşık oluyosun :Pp
  • gillan • 15 Aralık 2005 23:57 • #490352
    işte bu her izleyişimde bunu düşünmüştüm.süper bi zeka ve süper bi soru.bunun cevabı onlar lezbiyen değil gerizekalı.
  • okan_15 • 16 Aralık 2005 00:08 • #490353
    topic başlığını okuyodum hep sora yazarım diyordum.merak ettim bakiim dedim.OHA!dedim kendi kendime.birde baktımki o topic başlığının altında yatan.ama saçma bi konuymuş(şiir gibi oldu)(belkide olmadı:))

    bu topic bi yerden sonra angelica83 vs.narcolepticcc olmuş:)))

    ReFLeKS_GiTaR
  • bLuEeYaDMaN06 • 31 Ocak 2006 01:24 • #493245
    eyw derin bi mewzuu ama kız işte duman olsunda çamur falan fark etmez