-
Yazık..
ve bence sen de saçlarini savur kül kokusu çok yakisir onlara.
kediler mediler yok bilmem ne felan.
birak su hugh grant rollerini.ah uslanmaz romantik seni.
hade be yawwwwwwwww sende derler adama.
-
Yazık..
hahahahaha!
süper.
bk kizim bu herifle tanis.
bence bu topicin bir nolu yorumu bu.
-
Yazık..
müthis bir marketing açilimindan sonra yaklasimini kutlamamak elde degil.
ve kesif bir saygilarimla ile bu güzide yorumunu bitirmissin.seni de damat adaylari arasina aliyoruz :)
-
Yazık..
haydaaaa nofx sende mi?
yapma oolum olmaz böyle bi siy.
angelica bana da asilmaya kalkarsan yemin ederim yersin kafana terligi.
maalesef talihsiz nofx da damat adayi listemize tesrif ettiler.hosgeldiniz efendim:)
-
Yazık..
bingo!
mükemmel bir yorum.
sonunda benim gibi düsünen birini buldum!
harika.
tanisalim mi?
hahahahahahaha:)))))
(ama cidden sana katiliyorum)
-
Yazık..
hahahahaha.yemin ediyorum hatun çok fena.
tamamiyla bir femme fatale durumlari.
allah sen beni koru yarabbbbbbiiiiiimmmmm!
süheda ki ne süheda!
sabir ver bana allahimmm nolur!!
-
evet.kabul ediyorum bende acaip bir şey var.ama inatçılığımın sebebini bir ben bilirim.yorumun için teşekkür ederim
bu arada ben lunaparklara bayılırım.teenage sayılmam.yaşım 22.
peki neden burada boş işlerle uğraşıyorsun dersen,evet biraz harcadığım zamana yanıyorum.ama bu hep böyle gitmeyecek.foruma bu konudan başka konu atmam.dedim ya özel bir sebebi var.
zaten üye olmam tesadüfi oldu.güzel bir siteymiş ama...
duman'a gelince ne çok severim,ne de nefret ederim.onun şarkılarında aklıma sadece çok tatlı yavru bir kedim var o aklıma geliyor...bebek meleeek baaaal falan...
neyse cevap için sağol!
-
Yazık..
seni bilemiyorum ama ben egleniyorum kendi hesabim.accaip bi matrak var ortada.bak sana annatayim.simdi bu angelica var ya.koca ariyor kendine bitane.on damat seçiyoruz.yarismanin sunucusu da benim.
soytarimiz sen olur musun acaba ?
-
simdi kedine de sana da.
lan iki saniyede bütün forumu allak bullak ettiniz be.
çok stiyorsan gel buyur hayatim:
[email protected]
gel buyur yavrucuum.
gel korkma.
hahahahaha!
-
harikasın narcolepticcc
gerçekten harikasın.bana koca arıyoruz öyle mi?ne güzel!