evet.kabul ediyorum bende acaip bir şey var.ama inatçılığımın sebebini bir ben bilirim.yorumun için teşekkür ederim
bu arada ben lunaparklara bayılırım.teenage sayılmam.yaşım 22.
peki neden burada boş işlerle uğraşıyorsun dersen,evet biraz harcadığım zamana yanıyorum.ama bu hep böyle gitmeyecek.foruma bu konudan başka konu atmam.dedim ya özel bir sebebi var.
zaten üye olmam tesadüfi oldu.güzel bir siteymiş ama...
duman'a gelince ne çok severim,ne de nefret ederim.onun şarkılarında aklıma sadece çok tatlı yavru bir kedim var o aklıma geliyor...bebek meleeek baaaal falan...
neyse cevap için sağol!