Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

herkese bir sorum var!.mümkünse herkes bir yorum yapmalı!çok merak ediyorum

  • angelica83 • 11 Aralık 2005 00:21 • #490073
    evet.kabul ediyorum bende acaip bir şey var.ama inatçılığımın sebebini bir ben bilirim.yorumun için teşekkür ederim
    bu arada ben lunaparklara bayılırım.teenage sayılmam.yaşım 22.
    peki neden burada boş işlerle uğraşıyorsun dersen,evet biraz harcadığım zamana yanıyorum.ama bu hep böyle gitmeyecek.foruma bu konudan başka konu atmam.dedim ya özel bir sebebi var.
    zaten üye olmam tesadüfi oldu.güzel bir siteymiş ama...
    duman'a gelince ne çok severim,ne de nefret ederim.onun şarkılarında aklıma sadece çok tatlı yavru bir kedim var o aklıma geliyor...bebek meleeek baaaal falan...
    neyse cevap için sağol!
Bu konunun tüm mesajları