-
o kadar ugrasıyorum kac zamandır müzikle ancak bu dumanın neyi başarılı bende anlamadım belki bişeyler yaratmışlar ama tarzları rock olarak bile geçmemeli bence amacım onlarıda karalamak değil ama ortada bana göre pek bişey yok ama gel görki adamların her konserlerinde millet "kaan kaan " diye bir ayılıyor bir bayılıyor her konserde bir kaç kız hastanelik oluyor ben yanlızca yazık diyorum başka bişey diyemiyorum
-
sizinkide laf abi ya.. eskiden herkez ''ask icin ölmeli ask ozaman ask'' diyip duruyOdu. seven sever sevmeyen sevmez.. hem adamlarin konserlerinde o bayilmicak bu bayilmicak kim bayilacak :-)) yok o sarkilari söyleyen lezbiyenmiste yok geri zekaliymista... birakin yahu :-)
-
nasıl ya ben dumanın canlı performansına laf ettirmem coşturuyo herkesi ayrıca bir kız olarak benide!! müziği, ezgileri herşeyiyle dumannnn!![
-
Çok bilen arkadaşlar duman da sanat yapıyor sonucya. Onlar da notalarla oynayıp sonucta beste yapıyorlar. We bir şeyler üretiyorlar. O da Sanattır. Zaten Dumanın şarkı sözlerinden de belli. Alala ya
Gönülden geçen yolu gömmüşler ben geçermiyim yok
Ah bu ddiyarda kimi kesmiler haberin var mı koç
Sanattan geçen yolu kesmişler ben geçer miyim " ....!!! "
Karşı kopruden kimi armıslar haberin var mı koç
-
bence sen salaksın
-
duman iyi bir rock grubudur. sahnedeki performanslarından da bellidir..
-
artisligine söylemiyorum beyler ama bilinki adamlar bişey yaratmıyor reklamı iyi diye grup iyiolacak diye bişey yok ..
-
nil'in konserindede erkekler "bütün kızlar toplandık" diye bağrıyor... o erkekler homo filanmı... yapmayın ya müzik evrenseldir...
tamam tamam bende bağırmıştım ama hatunun gazına gelmiştim... yoksa nil'in konserinde ne işim var:))