Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

herkese bir sorum var!.mümkünse herkes bir yorum yapmalı!çok merak ediyorum

  • technic boy • 16 Şubat 2006 16:55 • #494055
    o kadar ugrasıyorum kac zamandır müzikle ancak bu dumanın neyi başarılı bende anlamadım belki bişeyler yaratmışlar ama tarzları rock olarak bile geçmemeli bence amacım onlarıda karalamak değil ama ortada bana göre pek bişey yok ama gel görki adamların her konserlerinde millet "kaan kaan " diye bir ayılıyor bir bayılıyor her konserde bir kaç kız hastanelik oluyor ben yanlızca yazık diyorum başka bişey diyemiyorum
Bu konunun tüm mesajları