o kadar ugrasıyorum kac zamandır müzikle ancak bu dumanın neyi başarılı bende anlamadım belki bişeyler yaratmışlar ama tarzları rock olarak bile geçmemeli bence amacım onlarıda karalamak değil ama ortada bana göre pek bişey yok ama gel görki adamların her konserlerinde millet "kaan kaan " diye bir ayılıyor bir bayılıyor her konserde bir kaç kız hastanelik oluyor ben yanlızca yazık diyorum başka bişey diyemiyorum