Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

herkese bir sorum var!.mümkünse herkes bir yorum yapmalı!çok merak ediyorum

  • purple_cat • 7 Şubat 2006 05:52 • #493627
    bence birinin kendilerine söylediğini hayal ediyolardır ehue:D

    zaten öylelerinin bir çoğu tiki. fönlü pırıl pırıl hatunlardan başka ne bekleyebiliriz?
  • faulty_bnu • 7 Şubat 2006 12:26 • #493634
    bu senin bakış açın bence evet bende o hangi oje yakışmaz ki kız sana diye bağıranlardanım ama dumanı dinlerken sözlerden çok daha can alıcı birşey hissediyorum müziğin mükemmelliyeti evet kabul biraz saçma görünebilir ama aslında biraz düşünürsen pekte saaçma olmadığını anlarsın :)
  • diamorphine • 7 Şubat 2006 13:21 • #493637
    Yazık..

    agzIna saglk nofx :) bende aynsnI söyleyecektm
  • phantom_4 • 11 Şubat 2006 13:42 • #493785
    bugüne kadar garaj'da ne saçma anketler(bon jovi mi-manga mı?),ne boş yazılar, ne hakaret dolu yorumlar okudum ama bu kadar saçma bi soru sorulacağını hiç aklıma getiremedm....sorunun cevabı:sen de bi sorun var arkadaşım ben bi bayanım ve bu şarkılar arasından hepsini duman'a eşlik ederek saatlerce söyeyebilirim!yanlış anlaşılmasın ben o "kaaan batuhaaaan ay bana baktı gördünüz mü" diyen kızlardan değilim onlara da bi yere kadar saygı gösterilebilir belki ama bu soruya saygı gösterilmez...gerek yok..çünkü soru gereksiz..eğer bunu buraya herkes bişeyler yzsın diye yzdıysan helal olsun başarmışsın...normal bi kızın bu şarkılara eşlik etmesinin sebebi müziği beğenmesi, şarkı sözlerini sevmesi gibi gayet basit şeyler de olabilir ben melek ve balı her saniye durmadan söyleyebilirim. bir gitarist olarak müziklerine hastayım ve türkiye'deki gruplarda çoğunlukla görülen sorun olan boş söz olayınada son noktayı koydukları için önlerinde eğilirim...bunun kız ya da erkek olmakla alakası yok arkadaşım...
  • mustin • 11 Şubat 2006 16:50 • #493794
    onlar bi kere hatayı en başta duman dinleyerek yapıyolar bence.
  • rickenbacker • 11 Şubat 2006 22:01 • #493842
    onların hepsi millete ben rocker ım hede hödöyüm diyerek toplumda yer kaygısı olan kızlar. 30 una geçince sabah sabah seda sayan izlerler
  • lotrkhan • 12 Şubat 2006 00:33 • #493862
    Arkadasa katılıyorum bu tarz ınsansılar var cevrede cıdden
  • cafe-inn • 12 Şubat 2006 06:08 • #493881
    Eveeet:)

    Tanışalım isterim tabi...msn şu [email protected]
    bu kısma tekrar bakmayı unutmuşum:)umarım bisey kacırmamısımdır Cafeinn site
  • beyaz_ötesi • 12 Şubat 2006 14:36 • #493898
    SANA katılıyorum...bu şarkıyı erkek dinleyecek bu şarkıyı bayan dinleyecek diye bir kaygıya düşmek saçmalık....şarkı güzelse kadın-erkek tarafından söylenmiş ne olacak...
  • phantom_4 • 16 Şubat 2006 15:00 • #494050
    madem duman sevmiyosun "bence saçmalıyolar" de otur yerine kimseye hakaret etmeye hakkın yok senin abuk subuk düşüncelerini de mümkünse kendne sakla..insanların bunları duymaya ihtiyacı yok..yok eğer ben garaja millete hakaret etmeye geldim diyosan çek git aşağılık üyelere ihtyacı yok bu sitenin...

    o kızların müzik sevip sevmediğini aklına getiremeyecek kadar gerizekalı olduğunu varsayıp bu konuyu açıklamıyorum daha önce bnu açıklamıştım bul ve oku!...