bu senin bakış açın bence evet bende o hangi oje yakışmaz ki kız sana diye bağıranlardanım ama dumanı dinlerken sözlerden çok daha can alıcı birşey hissediyorum müziğin mükemmelliyeti evet kabul biraz saçma görünebilir ama aslında biraz düşünürsen pekte saaçma olmadığını anlarsın :)