madem duman sevmiyosun "bence saçmalıyolar" de otur yerine kimseye hakaret etmeye hakkın yok senin abuk subuk düşüncelerini de mümkünse kendne sakla..insanların bunları duymaya ihtiyacı yok..yok eğer ben garaja millete hakaret etmeye geldim diyosan çek git aşağılık üyelere ihtyacı yok bu sitenin...
o kızların müzik sevip sevmediğini aklına getiremeyecek kadar gerizekalı olduğunu varsayıp bu konuyu açıklamıyorum daha önce bnu açıklamıştım bul ve oku!...