Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

herkese bir sorum var!.mümkünse herkes bir yorum yapmalı!çok merak ediyorum

  • phantom_4 • 11 Şubat 2006 13:42 • #493785
    bugüne kadar garaj'da ne saçma anketler(bon jovi mi-manga mı?),ne boş yazılar, ne hakaret dolu yorumlar okudum ama bu kadar saçma bi soru sorulacağını hiç aklıma getiremedm....sorunun cevabı:sen de bi sorun var arkadaşım ben bi bayanım ve bu şarkılar arasından hepsini duman'a eşlik ederek saatlerce söyeyebilirim!yanlış anlaşılmasın ben o "kaaan batuhaaaan ay bana baktı gördünüz mü" diyen kızlardan değilim onlara da bi yere kadar saygı gösterilebilir belki ama bu soruya saygı gösterilmez...gerek yok..çünkü soru gereksiz..eğer bunu buraya herkes bişeyler yzsın diye yzdıysan helal olsun başarmışsın...normal bi kızın bu şarkılara eşlik etmesinin sebebi müziği beğenmesi, şarkı sözlerini sevmesi gibi gayet basit şeyler de olabilir ben melek ve balı her saniye durmadan söyleyebilirim. bir gitarist olarak müziklerine hastayım ve türkiye'deki gruplarda çoğunlukla görülen sorun olan boş söz olayınada son noktayı koydukları için önlerinde eğilirim...bunun kız ya da erkek olmakla alakası yok arkadaşım...
Bu konunun tüm mesajları