Çok bilen arkadaşlar duman da sanat yapıyor sonucya. Onlar da notalarla oynayıp sonucta beste yapıyorlar. We bir şeyler üretiyorlar. O da Sanattır. Zaten Dumanın şarkı sözlerinden de belli. Alala ya
Gönülden geçen yolu gömmüşler ben geçermiyim yok
Ah bu ddiyarda kimi kesmiler haberin var mı koç Sanattan geçen yolu kesmişler ben geçer miyim " ....!!! "
Karşı kopruden kimi armıslar haberin var mı koç