Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

herkese bir sorum var!.mümkünse herkes bir yorum yapmalı!çok merak ediyorum

  • cc_baran • 11 Aralık 2005 11:29 • #490100
    yarışmanın kuralları

    angelica83 :
    bir erkeğin eşlik etmesi ok normal de,bir kız nasıl 'hangi oje yakışmaz ki kız sana'diye kendinden geçebilir?
    bunlar lezbiyen mi? gerizekalı mı?
    yoksa bende mi bir şey var?hiç bir şey anlamıyorum?????????????????????????

    Grubu seviyolardır ve şarkılarına eşlik ediyolardır, bu kadar basit
    Ne alakasız şeyler söylemişsin ya, bi de topic açmışsın bu saçma şey için.
    Millet de yazıyo ha.



    narcolepticcc :
    ama blues siyasal bir müzik fraksiyonudur

    Puhahaha, lafa bak. Ulan ne adamsınız.
    Gereksiz...




    Sonra topiclerle kafa bulunca insanlar sinirleniyo.
    Yaw affınıza sığınıyorum şöyle salak bi topic ve böyle salak cevaplar olabilir mi yaa ??
Bu konunun tüm mesajları