Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

herkese bir sorum var!.mümkünse herkes bir yorum yapmalı!çok merak ediyorum

  • raistt • 5 Şubat 2006 14:09 • #493509
    nickinden anladığım üzere sanırım( bak emin değilim ama..) bi anathema seversin,bu durumda duman hayranlarını bu şekilde yansıtmana bayıldım:) nolcak işte aptallar ordusu.. bu sitede de var bi dolu duman kolik kız ona göre:)
    kaaaaan... batuuuu.... aşığıııım sizeeeeee
    gerizekalılar.. duman rock yapıyo... yok yaa!! ben de tarja nın kardeşiyim:)
    geyik için özür dilerim. daha çok tepki verirsem tekmelenecem siteden..
Bu konunun tüm mesajları