nickinden anladığım üzere sanırım( bak emin değilim ama..) bi anathema seversin,bu durumda duman hayranlarını bu şekilde yansıtmana bayıldım:) nolcak işte aptallar ordusu.. bu sitede de var bi dolu duman kolik kız ona göre:)
kaaaaan... batuuuu.... aşığıııım sizeeeeee
gerizekalılar.. duman rock yapıyo... yok yaa!! ben de tarja nın kardeşiyim:)
geyik için özür dilerim. daha çok tepki verirsem tekmelenecem siteden..