Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

herkese bir sorum var!.mümkünse herkes bir yorum yapmalı!çok merak ediyorum

  • jasuakamikaze • 2 Şubat 2006 11:13 • #493324
    ya meltem bak şimdi duman gurubunun yaptığı muzik sonucta belli ve ben duman hayranı değilim ama dinlemem demiyorum cunku ilk albumleri cıktığı zaman hosuma gitmişti ...

    suan yinede duman kendi turunu belirlemiş bir grup, yani yeni album cıkardığında bir yerde duysan o sarkının duman olduğunu anlıyorsun bu demek ki grubun bir kişiligi olusmus !!!

    ayrıca farklı ( iyi demiyorum ama!!! )... farklı bir sey yapıyorlar


    GELELİM DUMANIN HER KONSERİNDE BAĞIRAN , ONLARIN ESRAR İÇTİĞİNİ DÜŞÜNDÜĞÜ İÇİN ESRAR İÇEN ALLAH KULLARI VARYA ÜLKEMİZDE...

    BEN ONLARA GICIĞIM :D Dumana dEĞiL...

    ZATEN KOTU VE KALİTESİZLER OLMADAN İYİLERİ AYIRD EDEMEYİZ !!!!
Bu konunun tüm mesajları