bence sende de bende de ve dumanı dinlemeyen diğer insanlarda da hiç bi sorun yok.sadece dumanı dinleyenlerin hepsinde bazı şeyler var galiba(kafalarında).ayrıca sözettiğin kızlar için de lezbiyen değil de o.o.p. (noktaları doldurursun) desek daha düzgün olur kanaatimce.çünkü hepsi dumanın altına yatmak için sabırsızlanıyo.