cok alakasiz bence! Her sarkida cinsiyetine uyuyormu diye mi bakacaksin??? Mesela Sebnem Ferah i seven cok erkek var.En sevilen sarkisindan biriside yagmurlar o sarkida ne diyor sebnem ferah:
Erkeğim sen gül,vazgeçtim rüyalardan
Beni sevmezsen,yağmurları sev;
Bunu dinleyenlen erkekler ne oluyo o zaman.( dinleyenlere hakaret etmek istemiyorum onlar biliyordur ne demek istedigimi)
BIKTIM ARKADASLAR SATEN KADIN OLDUGUMUZDAN YETERINCE
HAYATDAN KISITLANIYORUZ BARIK MUZIKDEN KISITLANMAYALIM!!!!!