Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

herkese bir sorum var!.mümkünse herkes bir yorum yapmalı!çok merak ediyorum

  • rockci_kiz • 31 Ocak 2006 16:39 • #493256
    cok alakasiz bence! Her sarkida cinsiyetine uyuyormu diye mi bakacaksin??? Mesela Sebnem Ferah i seven cok erkek var.En sevilen sarkisindan biriside yagmurlar o sarkida ne diyor sebnem ferah:
    Erkeğim sen gül,vazgeçtim rüyalardan
    Beni sevmezsen,yağmurları sev;
    Bunu dinleyenlen erkekler ne oluyo o zaman.( dinleyenlere hakaret etmek istemiyorum onlar biliyordur ne demek istedigimi)
    BIKTIM ARKADASLAR SATEN KADIN OLDUGUMUZDAN YETERINCE
    HAYATDAN KISITLANIYORUZ BARIK MUZIKDEN KISITLANMAYALIM!!!!!
Bu konunun tüm mesajları