Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

herkese bir sorum var!.mümkünse herkes bir yorum yapmalı!çok merak ediyorum

  • mor_ve _ötesi • 1 Şubat 2006 02:10 • #493271
    bizim grup bu ctesi konsere çıkıyo:) ve ben bi kız solist olakar duman ın şarkılarını söylemeye maruz bırakılıyorum..şükür oje felem değil:D bence de eğlenmek için gittiklerinden kendilerinden geçebilirler bir de bazıları böyle platonik aşk denilen şeyden oluyo artık böyle karşısında erirkene oluyo öyle bi görüntü:D dumancılar kızmasın sözüm meclisten dışarı, ama Kaan anırmaktan başka bir şey yapmıyor sözler güzel olsa bile tüm anlamı yitip gidiyor..Ben nasıl söylerim onun şarkılarını ya ühöööö ben kızım ya!
Bu konunun tüm mesajları