bizim grup bu ctesi konsere çıkıyo:) ve ben bi kız solist olakar duman ın şarkılarını söylemeye maruz bırakılıyorum..şükür oje felem değil:D bence de eğlenmek için gittiklerinden kendilerinden geçebilirler bir de bazıları böyle platonik aşk denilen şeyden oluyo artık böyle karşısında erirkene oluyo öyle bi görüntü:D dumancılar kızmasın sözüm meclisten dışarı, ama Kaan anırmaktan başka bir şey yapmıyor sözler güzel olsa bile tüm anlamı yitip gidiyor..Ben nasıl söylerim onun şarkılarını ya ühöööö ben kızım ya!