Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

herkese bir sorum var!.mümkünse herkes bir yorum yapmalı!çok merak ediyorum

  • angelica83 • 10 Aralık 2005 22:29 • #490059
    ..edb'e bir cevabım var.....

    aşkolsun.ben dumanı sevmem demedim ki.neden böyle bir şey yaptığımı bir allah bilir,bir ben.neden insanlar bu kadar önyargılı anlamıyorum.insankları çok kolay aptal ilan ediyorsunuz.hoşlanmadıysan yorum yapma.
    sanki bir yorum yapmak çok zor...
    ben dumanı çok kötü bulmam ama çok da sevmem
    dedim ya başka bir sebebi var!
    ayrıca yorumunu beğendiklerimle msn de konuşmak istiyorum.bu da bir insan tanıma şekli...buranın msn bölümü de var.bunu neresinde anormallik.
    emin ol şu yaptığım için harcadığım zamana yanıyorum ama
    ne yapayım insan inatçı olunca...
    neyse canın sağolsun!
Bu konunun tüm mesajları