sende bir sey var sevgili angelica.
hem de çok accaip bi siy var:)))
bunlar gerizekali tayfasi angelica.sadece bu sekilde bagiranlar degil ama dumanin konserine gidenler.manasi yoktur disinda müzikal bir nitelikleri olduklarini sanmiyorum.içerigi bos bir grup için üzülmeye degmez bence.
ama lunapark yakinsa oraya alalim seni.haaaa.teenage modundaysan onu bilemem ama.teenageler dinleyebilir.