ya git işine başka konu bulamadın mı??? o güzel kafanı böyle boş şeyler için yorma..
ben de dumandan nefret ederim ama hiç böyle bi çaba içerisine girmedim,boş işlere kafa yoruyosun.....
ayrıca burada müzik konuşulur,forum sayfasını 50 tane saçma başlıkla doldurmuşsun!!!!
sağa sola "senle tanışmak istiyorum" falan yazmışsın,o muhabbetler için daha uygun siteler var git onlara üye ol!!!!
ADAMI DA HASTA ETME ADANALI!!!!