bu da çok düsündürücü bi yorum.narsizm.alla alla.ne zamandan beri narkissoss böyle durumlara el atmaya basladi ki?acaba dumanin herhngi bi konserini izleyip onun da mi kafasi dumanlandi:)
inan bana narkisossun hiç de zikinde bilem degildir böyle saçma sapan durumar.mitolojiyi rahat birak bence:)))