Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

herkese bir sorum var!.mümkünse herkes bir yorum yapmalı!çok merak ediyorum

  • narcolepticcc • 11 Aralık 2005 00:03 • #490065
    bu da çok düsündürücü bi yorum.narsizm.alla alla.ne zamandan beri narkissoss böyle durumlara el atmaya basladi ki?acaba dumanin herhngi bi konserini izleyip onun da mi kafasi dumanlandi:)
    inan bana narkisossun hiç de zikinde bilem degildir böyle saçma sapan durumar.mitolojiyi rahat birak bence:)))
Bu konunun tüm mesajları