Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

herkese bir sorum var!.mümkünse herkes bir yorum yapmalı!çok merak ediyorum

  • death_glory • 10 Aralık 2005 15:53 • #490029
    yoksa bende mi bir şey var?
    malesef, ben sende bişey olduğu kanaatindeyim. zira tanju okan'ın kadınım şarkısını dinlerken ve söylerken büyük bir haz duyuyorum bundan yani öyle düşünme şarkı sözleri her zaman sana hitab etmeyebilir müziğe daha çok kulak ver. ya gerçi burda duman söz konusu, müzik olmayınca tabii sözleri daha çok duyuyo insan:D
Bu konunun tüm mesajları