bence söylediğin kişiden kişiye değişir... belki (!) gerçekten müziğe kaptırmıştır kendini...
bende X Japan ın şarkılarını çok severim... ama sözlerinden bi şey anlamıyorum... muhtemelen güzel şeyler söylüyorlar... :p ama Standing Sex ve Sadistic Desire şarkılarından şüpheleniyorum... en yakın zamanda japonca bilen birini bulup soracağım...