Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

herkese bir sorum var!.mümkünse herkes bir yorum yapmalı!çok merak ediyorum

  • Ayrton Senna • 10 Aralık 2005 16:47 • #490034
    reklam topiği muhteşem olmuş... :p

    bence söylediğin kişiden kişiye değişir... belki (!) gerçekten müziğe kaptırmıştır kendini...

    bende X Japan ın şarkılarını çok severim... ama sözlerinden bi şey anlamıyorum... muhtemelen güzel şeyler söylüyorlar... :p ama Standing Sex ve Sadistic Desire şarkılarından şüpheleniyorum... en yakın zamanda japonca bilen birini bulup soracağım...
Bu konunun tüm mesajları