Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

herkese bir sorum var!.mümkünse herkes bir yorum yapmalı!çok merak ediyorum

  • angelica83 • 10 Aralık 2005 17:05 • #490035
    sen en azından şarkı sözlerini anlamıyorsun,seviyorsun.ben de candan erçetin'in fransızca albümüne hastayım.ama bunlar anlıyorlar ve konserlerde o kadar içten eşlik ediyorlar ki garipsememek elde değil,bir de tanrıymış gibi tapıyorlar.çok saçma!
    aslında ben duman'ın şarkılarını beğenirim.dinleyince aklıma,çok tatlı,yavru bir kedim var,o geliyor.bebeeeek,meleeek,baaal falan.
    ama sadece bu kadar!:))
Bu konunun tüm mesajları