sen en azından şarkı sözlerini anlamıyorsun,seviyorsun.ben de candan erçetin'in fransızca albümüne hastayım.ama bunlar anlıyorlar ve konserlerde o kadar içten eşlik ediyorlar ki garipsememek elde değil,bir de tanrıymış gibi tapıyorlar.çok saçma!
aslında ben duman'ın şarkılarını beğenirim.dinleyince aklıma,çok tatlı,yavru bir kedim var,o geliyor.bebeeeek,meleeek,baaal falan.
ama sadece bu kadar!:))