Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

herkese bir sorum var!.mümkünse herkes bir yorum yapmalı!çok merak ediyorum

  • Nofx • 10 Aralık 2005 17:19 • #490038
    Yazık..

    Yani bu kadar merak edilecek birşeymi bu 50 tane topic açmışsın!!!!!!!! Neymiş efendim neden duman konserlerinde kızlar oje şakısına hede höde yapıyorlamışta onlar öyleymişte böyleymişte!!Nasıl bir cevap bekliyorsun tam olarak istediğin nedir??amaç nedir???

    Yani şu acizliğine acımamak elde değil.Buraya ciddi olarak mesaj yazanlarında zekasından şüphe ederim...Allah hepinize akıl ihsan nasip eylesin demekten kendimi alamıyorum..
Bu konunun tüm mesajları