Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

herkese bir sorum var!.mümkünse herkes bir yorum yapmalı!çok merak ediyorum

  • narcolepticcc • 11 Aralık 2005 00:43 • #490083
    harikasın narcolepticcc

    çok üzüldüm üzül üzül üzüldüm simdi ama angelica.
    sizin hataniz degil bu !
    bu gerizekali egitim sisteminin! gerizekali bir anlayisin! gerizekali bir çevrenin!gerizekali bir sekilde birbirini terkedip giden anababalarin!anababasizligin!müzikten anliyorum diye bi dünya cool takildigini sanan ama iki soru sorunca züttürük gibi bakan heriflerin!sekil manyaklarinin!bu gerizekali bir sehirlesmenin! bu gerizekali bir toplumsallasamamisligin!bu gerizekali bir devlet toplum anlayisinin! bu geri zekali bir sosyokültürel zatzurtsal sonucu.
    yazik.wallahi yazik.

    sana söyle cool tavirlari olan müzigin sadece büzük kismindan annayan birini bulalim mi ne dersin?
Bu konunun tüm mesajları