Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

herkese bir sorum var!.mümkünse herkes bir yorum yapmalı!çok merak ediyorum

  • angelica83 • 11 Aralık 2005 01:03 • #490089
    bir şey daha....

    kedilerle iyi anlaştığına dair veterinerden noter tastikli belge.ok?bebekler,en kısa zamanda başvurularınızı bekliyorum.
    hımmmmm...aynı zaman da adayın keman çalması tercihimdir.kendine güvenen garaj üyesi müzikolikler!kedim sizleri bekliyor.iyi müzik yapamayanlar eleneceklerdir ona göre...
    konumuz müzik.ben bu siteye boşuna girmedim.
    herşey kedim için!
Bu konunun tüm mesajları