heh muhtesem bir genelleme yapmisin.aferim devam et.ben bir bayanim ve metal dinlerim.sen daha cok bir insandan ziyade pis bir esyayi bir hayvani tarif ediyorumsun gibi yazmisin.
yanlis tasvir yapmisin.birini bole tanidin diye hepsini ayni kaliba sokamazin.
"..kisacasi cogu metalci kizi kullanip atcan o kadar.." ya sen enyi kullanip atiyorsun .selpak falan mi bu?bir seferlik...
sen yazdiklairni bir kez daha dusun.yetmedi bir kez daha dusun.ondan sonrada eger biri erkekler hakkinda boyle sacma sapan,mantiksizca ve aptaca bir genneleme yapsaydi sen ne hisserdin diye dusun...