..kısacası çoğu metalci kızı kullanıp atcan o kadar ..biraz sert konuştum ama genelde böyle ..
şunu diyim önce:NEREDEYSE BÜTÜN GENELLEMELER YANLILŞTIR!!
kullan at politikasını uygularken bunu karşındaki kıza kötülük yapmak olarak değilde kendinde duyduğun saygıdan uzaklaşmak olarak algıla bence..çünkü böyle durumlar karşındakinden çok seni yaralar..
asıl konuya gelmek gerekirse(bahsettiğiin şu metalci(kız olsun erkek olsun)tiplere)
o tarz insanlar bir şekilde toplum tarafından eziilmiş olan ya da istedikleri şeylere ulaşamamış insanlardır..e tabi bunu da bir şekilde dışa vurmaya çalışıyorlar ve bu yöntemi kullanıyorlar..ben sadece acıyorum..
(ama noolursa olsun hiçkimse kullan at olayını hakketmez)