Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

metalci kızlardan çıkardığım belirleyici özellikler?

  • ibanetze • 12 Aralık 2005 11:28 • #490156
    peki "garajcıl" kimlere denir?

    ahan da zurnanın donup etrafa boş boş bakındığı an :)
  • Squallata • 13 Aralık 2005 01:24 • #490172
    sana katılıyorum zaten garajcıl arkadaş bir metalci kız kalıbı yaratmış kafasında bundan sonra her metalci kız gördüğünde onu o kalıbın içine sokmaya çalışcak ( belki kendini kandırır "bunuda soktuk bizim kalıba" filan der :) ) Türk erkeği ?... o ayrı bir mezuu tabi niye böyle sınıflandırma yapıyoruzki arkadaşlar herbirimiz ayrı ayrı insanız ayrı şeylerden zevk alır aynı olaya farklı tepkiler veririz hiç düşündünüzmü kendi kendinizi bir gruba dahil edebildinizmi benim özelliklerim aynı şu gurub gibi filan olmaz böyle şey eğer oluyorsa yani aynı tip insancıklar türüyorsa biryerde onun altında ben özenti ve birbirine benzeme dürtüsü ararım bilmem yanılıyormuyum ?....
  • alpine_zonked • 13 Aralık 2005 23:37 • #490192
    :)

    ya yanlız mevzuya giremeden edemiycem,hiç ekşisözlük okumadıysan böyle şeyler komik gelebilir sana ama bu böyle yazılır:metalci kızlardan çıkardığım belirleyici özellikler?
  • alpine_zonked • 13 Aralık 2005 23:41 • #490193
    yalnız bu böyle yazılır ya bi ekşisözlük okuyun be yaw...
  • alpine_zonked • 13 Aralık 2005 23:45 • #490194
    ehehehehehe tuttum bak bunu. :)
  • grupmulanbu • 14 Aralık 2005 00:09 • #490196
    konuyu dağıtmayalım

    arkadaşlar ortada çözülmeyi bekleyen bi sorunumuz var..ve siz bu sorunu çözmeye çalışmak yerine geyik yapıyosunuz..

    ortada büyük bi yanlış anlama var..garajcıl arkadaşımız metalci kızları anlatırken kafası karışmış yanlışlıkla satanist kız ve/veya extra özgür kızları anlatmış..metalci kız nedir(hatırlatırım...metalci kız deyimi yanlış bi söylem değildir..metalci kelimesine baktığımızda -cı, -ci, -cu, -cü yapım ekini almış ve normal şartlarda "metal yapan" manasına gelir..zamanla bu söylem özelleşmiş ve "metal dinliyen" , "metal müzik icra eden" manasına gelmeye başlamıştır)metalci kız metal dinliyen veya metal müzik çalan kıza denir..

    bu tanımdam sonra bişe yazmaya gerek yok sanırım..bilinen gerçek bütün çıplaklığıyla karşınızda...

    benim sevgilimde metalci...ama hava kararmadan evde olması gerekiyo :P yani metalci kızla, özgür kızı karıştırmamak lazım..
  • superisi_89 • 14 Aralık 2005 11:18 • #490229
    heh muhtesem bir genelleme yapmisin.aferim devam et.ben bir bayanim ve metal dinlerim.sen daha cok bir insandan ziyade pis bir esyayi bir hayvani tarif ediyorumsun gibi yazmisin.
    yanlis tasvir yapmisin.birini bole tanidin diye hepsini ayni kaliba sokamazin.
    "..kisacasi cogu metalci kizi kullanip atcan o kadar.." ya sen enyi kullanip atiyorsun .selpak falan mi bu?bir seferlik...
    sen yazdiklairni bir kez daha dusun.yetmedi bir kez daha dusun.ondan sonrada eger biri erkekler hakkinda boyle sacma sapan,mantiksizca ve aptaca bir genneleme yapsaydi sen ne hisserdin diye dusun...
  • grupmulanbu • 14 Aralık 2005 11:39 • #490233
    işte korkulan oldu..bi metalci kız(superisi_89) garajcıl arkadaşın mesajını gördü :S dua edinde ablalarını çağırmasın buraya :P olay çıkmaz inşallah..
  • sauron • 14 Aralık 2005 19:36 • #490249
    bir kere en başta metalci kız diye bir etiket mi var? çok saçma bir kalıp.... sen, üzerine herhangi bir metal grubunun tişörtünü giymiş herkesi metalcimi sanıyorsun ya da bölemi nitelendiriyorsun...
    SEN BU KAFAYLA GİDERSEN KULLANDIM DİYE SEVİNİRKEN DAHA ÇOK ALDANICAKSIN...!
  • berry88 • 14 Aralık 2005 20:45 • #490252
    ..kısacası çoğu metalci kızı kullanıp atcan o kadar ..biraz sert konuştum ama genelde böyle ..

    şunu diyim önce:NEREDEYSE BÜTÜN GENELLEMELER YANLILŞTIR!!

    kullan at politikasını uygularken bunu karşındaki kıza kötülük yapmak olarak değilde kendinde duyduğun saygıdan uzaklaşmak olarak algıla bence..çünkü böyle durumlar karşındakinden çok seni yaralar..

    asıl konuya gelmek gerekirse(bahsettiğiin şu metalci(kız olsun erkek olsun)tiplere)
    o tarz insanlar bir şekilde toplum tarafından eziilmiş olan ya da istedikleri şeylere ulaşamamış insanlardır..e tabi bunu da bir şekilde dışa vurmaya çalışıyorlar ve bu yöntemi kullanıyorlar..ben sadece acıyorum..

    (ama noolursa olsun hiçkimse kullan at olayını hakketmez)