tabi tabi eminim öyle demek istemişsindir.
ya tamam öyle demişsin ama söyleyiş tarzın çok yanlış en azından böyle bi başlığın altına yazman o anlamı çıkarıyo........
iyide başlık mı açsam... erkek kullanmaz kız kullanır diye... :)
arkadaş bişey söylemiş bende kendi düşünceme göre bu terimin yanlış olduğunu söyledim... bu kadar basit.. :)